onsdag 18. februar 2015

Navn


De 3 små har nå fått navn.

Vi har hatt en diskusjon her hjemme om vi skulle gå for blomsternavn - à la Ficus og Bergfruen, eller om vi skulle gå for bergarter, stein, krystaller og mineraler. 
JEG valgte det siste.... (Eivind var ikke helt enig, men lot meg bestemme.....) 
Han ville heller hatt fjellblomster...., 
men jeg tror ikke det hadde blitt like lett å finne navn på A da, 
- i alle fall ikke på norsk....

Jeg ville ha navn på bergarter, stein, krytaller, mineraler 
- og navnene skulle begynne på A. 
Så jeg ble veldig glad for at valpekjøperne valgte navnet til valpen, 
ut fra den fargen valpen har. 
Det andre navnet til valpen fikk de lov til å velge fritt.

Alle navnene har også en spesiell betydning 
- det kan dere finne under hver enkelt valp - om det er av interesse.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.